sobota 2. května 2015

Cardabilities - Sketch #122

Cardabilities připravuje nové sketche k výrobě přání každých 14 dní. A jsou nádherné, zdobné, kytičkové, prostě úžasné! Jenže já se musím přiznat, že takhle přání zdobit neumím. 
Po tom, co jsem si připravila čajový papír a přírodní čajové kytičky, řekla jsem si, že to zkusím.




Moje přírodní přání


Na čtvercový "kraft" základ přání jsem dala menší bílou čtvrtku, které jsem obrousila hrany a utrhla jsem si menší čtverec z mnou vyrobeného čajového papíru. Kruhy jsou připraveny z přírodního provázku a mého velmi oblíbeného potravinářského provázku. Kousek papírové krajky, bělené sisálové vlákno, MOJE kytičky a černé perličky a výsledek byl na světě. A jsem spokojená, přání se mi moc líbí!









27 komentářů:

  1. Super, tak to je opravdu moooooc povedené!!! Úžasně vybrané barvy i doplňky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, děkuju! Nestává se mi často, abych byla na přání pyšná, když ho pak vidím mezi ostatními, ale tady na to jsem! A komplet vlastní výroba ;-)

      Vymazat
  2. Super, tak to je opravdu moooooc povedené!!! Úžasně vybrané barvy i doplňky.

    OdpovědětVymazat
  3. Přání máš krásné, líbí se mi ty přírodní barvy. Působí velice přirozeně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuju, byla jsem sama na konci překvapená, jak to vyšlo a jak to všechno ladilo. Je tam vlastně použit pouze bílý a čajový papír, nic jiného...

      Vymazat
  4. Miluju vintage styl ac ho sama neumim...prani je opravdu nadherne!!Urcite bud pysna :) drzim pesti do vyberu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já vintage vůbec neumím! Nevím, co mě to popadlo se do tohohle vrhnout :-)
      Moc děkuju za pochvalu a když je to takováto pochvala zrovna od Tebe, tak to jsem na něj ještě pyšnější ;-)

      Vymazat
  5. love the twine with the lace........very delicate looking. thank you for playing along at Cardabilities

    OdpovědětVymazat
  6. Povedené přání! Líbí se mi použití barev tón v tónu. Děkuji za tým Cardabilities za účast v challenge!

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné přání. Na první pohled mě zaujalo. Krásné barevné provedení a sladění.

    OdpovědětVymazat
  8. Vše už tady bylo řečeno, takže za mě - nádhera !!!

    OdpovědětVymazat
  9. This card is just gorgeous! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! Good luck from Cathrine

    OdpovědětVymazat
  10. Hodně povedené! Velmi pěkně vymyšlené. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, sama jsem byla překvapená výsledkem :-)

      Vymazat
  11. WOW! Fabulous interpretation of the sketch! LOVE the soft tone colors! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    CARDABILITIES DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpovědětVymazat
  12. Beautiful!!! Thanks for joining our challenge at Cardabilities :)

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji k umístění v soutěži Cardabilities!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, děkuju, děkuju :-)
      Krásný začátek dne!

      Vymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky moc moc gratuluju!! :) ... Umístění je zasloužený :)

    OdpovědětVymazat